tel. 016 56 61 04
fax. 016 56 29 52
info@sanctamaria-aarschot.be
Get Adobe Flash player

In 7 Logistics krijg je een opleiding tot magazijnier met aanzetten om op korte termijn door te groeien naar teamleider. Omdat deze richting voorbereidt op onmiddellijke tewerkstelling, werkt de school nauw samen met bedrijven uit de sector.

Voor het werkplekleren wordt minstens één dag per week in een bedrijf lesgegeven. Tijdens de blokstages van telkens twee weken ga je deze ervaring omzetten in zelfstandig werken. Verder zal je op school tijdens de lessen logistiek praktijkgebonden opdrachten uitwerken, bedrijven bezoeken en deelnemen aan diverse skill-trainingen.

In deze opleiding leer je veilig werken volgens bepaalde procedures met als bijkomende competenties het besturen van een heftruck en een ander motorisch aangedreven transportmiddel. Ook wordt aandacht geschonken aan het efficiënt communiceren en teamwork.

Met behulp van ERP-WMS software krijg je inzicht in magazijn- en voorraadbeheer.
Je krijgt eveneens de mogelijkheid om een VCA-attest te behalen.

Lessenrooster

7de jaar